ЛІНГВАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛІЙСЬКИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ

Ключові слова: лінгвістичний потенціал, маніпуляція, рекламний текст, семіотична єдність, синтаксис.

Анотація

Стаття присвячена вивченню мовних особливостей автентичних англійських рекламних текстів. Актуальність дослідження визначається значенням і поширеністю реклами в сучасному суспільстві, а також необхідністю дослідження й осмислення сфер її впливу, які багато в чому визначають лінгвістичні особливості англійських рекламних текстів. Мета дослідження полягає у виявленні та описі найуживаніших лінгвістичних особливостей рекламних текстів. У статті використано такі методи дослідження, як описовий, структурний, а також метод контекстуального аналізу. Методи дослідження визначені специфікою предмета дослідження та поставленими завданнями. Об’єктом дослідження виступають автентичні тексти англомовної реклами. Предметом цього дослідження є лінгвістичні особливості рекламних текстів, а саме синтаксис автентичного англійського рекламного тексту. Авторами статті проаналізовано особливості рекламного тексту та визначено його місце в системі комунікації, виявлено найважливіші лінгвістичні особливості рекламного тексту, що реалізують його маніпулятивний потенціал. Відповідно до аналізу структури автентичних англомовних рекламних текстів з’ясовано, що вони постають як складна семіотична єдність та є послідовністю знакових одиниць, що виражені за допомогою структурних елементів, головними з-поміж яких є заголовок, основний текст, слоган. Авторами статті встановлено, що в автентичних англомовних рекламних текстах представлено такі синтаксичні прийоми та засоби виразності, як односкладові та однослівні речення, анафора, епіфора, парцеляція, паралельні конструкції, замовчування, питальні й окличні речення. Важливою характеристикою рекламних текстів на синтаксичному рівні є вживання дієслів у наказовому способі, що значно посилює динамічність рекламного повідомлення.

Посилання

1. Кравець Т. В. Український рекламний текст в прагмалінгвістичному аспекті. Київ : Київський нац. ун-т ім. Т. Шевченка, 2012. 25 с.
2. Безугла Т. А. Англо- і німецькомовний рекламний дискурс: полікодовий лінгвопрагматичний підхі д: автореф. дис. ... канд. філол. наук: 10.02.04 ; Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. Харків, 2017. 23 с.
3. Щербак О. В. Впливова динаміка лінгвосеміотичних кодів у рекламному дискурсі : дис. …канд. філол. наук: 10.02.01 ; Одеський національний університет імені І.І. Мечникова. Одеса, 2018. 24 с.
4. Городецька І. В. Англійськомовний рекламний текст косметичних засобів: структура, семантика, прагматика : автореф. дис. … канд. філол. наук: 10.02.04 ; Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. Чернівці, 2015. 20 с.
5. Олексенко В. П. Односкладні речення в рекламному тексті. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Філологія». 2018. № 32(3). С. 111–114.
6. Тардіф І. В. Синтаксичні засоби в англомовних рекламних текстах соціальної мережі Twitter. Молодий вчений. 2019. № 5.1. С. 209–212.
7. Baig M. Analyzing the Advertising Discourse – A Journey from Sight to Mind. International Journal of Applied Linguistics and English Literature. Lahore : AIAC. 2013. Vol. 2 (1). P. 126–135.
8. Kotler Ph. Kotler on Marketing. New York : Free Press, 2014. 272 p.
9. Арешенкова О. Ю. Комунікативно-прагматичні та стилістичні параметри рекламного тексту : дис. ... канд. філол. наук: 10.02.01 ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. Дніпро, 2016. 230 с.
10. Hudetz C. I. Widerstände gegen soziale Werbung. Ein Vergleich zweier Strategien der Botschaftsvermittlung zur Reduktion von Reaktanz und Resistance. Wien : Universität Wien, 2014. 196 s.
Опубліковано
2023-12-05
Як цитувати
Петухова, О. І., & Говорун , А. В. (2023). ЛІНГВАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛІЙСЬКИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ. Нова філологія, (91), 81-86. https://doi.org/10.26661/2414-1135-2023-91-10
Розділ
Статті