СЕМАНТИЧНА СПОЛУЧУВАНІСТЬ ІНТЕНСИФІКАТОРІВ ТА НОМІНАЦІЙ “SETTLEMENT” У ТУРИСТИЧНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ

  • Т. В. КОЛІСНИЧЕНКО
Ключові слова: інтенсифікатор, компонент, лексема, дискурс, семантичне значення, сполучуваність

Анотація

Стаття присвячена дослідженню типів сполучуваності інтенсифікаторів номінацій “settlement” у рекламному туристичному дискурсі англійської мови. Мета – визначити роль інтенсифікаторів як засобу впливу на споживача туристичних послуг. Інтенсифікатори у рекламному туристичному дискурсі спрямовані на вирізнення додаткових компонентів лексеми “settlement”, що посилює ілокутивну силу висловлювання та сприяє виконанню основної функції даного типу дискурсу.

Посилання

1. Апресян Ю. Д. Исследования по семантике и лексикографии. Т. I. : Парадигматика / Ю. Д. Апресян. – М. : Языки славянских культур, 2009. – 568 с.
2. Безрукова В. В. Интенсификация и интенсификаторы в языке и речи (На материале английского языка) : автореф. дис. ... канд. филол. наук : 10.02.04 / В. В. Безрукова. – Воронеж : Воронеж. гос. ун-т, 2004. – 23с.
3. Божко Л. Д. Генезис та еволюція наукового туристського дискурсу / Л. Д. Божко // Вісник Харківської державної академії культури. – 2012. – Вип. 37. – С. 56–66.
4. Говорунова Л. Ю. Отзыв туриста как новый речевой жанр туристического Интернет-дискурса / Л. Ю. Говорунова // Вестник Челябинского государственного университета. – 2013. – № 1 (292). Филология. Искусствоведение. Вып. 73. – С. 198–203.
5. Гончарова Л.М. Туристская реклама в СМИ: позитивно настраивающие тактики // Язык средств массовой информации как объект междисциплинарного исследования: Материалы II Междунар. науч. конф. – М., 2008. – С. 339-343.
6. Каребина О. П. Особенности текста предметной области «Туризм» : Семантическая организация его лингвистических и паралингвистических феноменов / О. П. Каребина. – Саарбрюккен : Lap lambert Academic Publishing, 2011. – 96 с.
7. Кручек О. А. Туризмологія: процес формування теорії туризму / О. А. Кручек // Наукові записки Київського університету туризму, економіки і права. Серія: філософські науки. – 2010. – Випуск 8. – С. 139–166.
8. Маршалл Н. Лексические инновации в сфере туристической рекламы / Н. Маршалл // Язык, коммуникация и социальная среда. – Вып.2. – Воронеж: ВГТУ, 2002. – С. 137–142.
9. Митягина В.А. Глобальные и этнокультурные характеристики туристического дискурса в Интернете // Интернет-коммуникация как новая речевая формация. – М.: Флинта: Наука, 2012. – С. 271–290.
10. Моисеева И. Ю. Интенсификаторы в английском языке: функционально-стилистический и грамматический аспекты / И. Ю.Моисеева, В. Ф. Ремизова. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа к ресурсу : http : // www.science-education.ru/ru/article/view?id= 18342. – Название с экрана (дата обращения: 03.02.2016).
11. Панченко Е. И. Отзыв туриста как новый вид текста / Е. И. Панченко. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу : http://movoznavstvo. com.ua/download/ pdf/2011_2/ article/21.pdf (дата звернення 13.01.2016). – Назва з екрана.
12. Погодаева С. А. Языковые средства аргументации во французском туристическом дискурсе : автореф. дис.… канд. филол. наук : 10.02.05 / С. А. Погодаева. – Иркутск, 2008. – 19 с.
13. Тюленева Н. А. Лингвокогнитивные стратегии позиционирования и продвижения туристических услуг в российской и англо-американской рекламе: автореф. дис. … канд. филол. наук : 10.02.20 / Н. А. Тюленева. – Екатеринбург, 2008. – 23 с.
14. Филатова Н. В. Дискурс сферы туризма в прагматическом и лингвистическом аспектах : автореф. дис.… канд. филол. наук : 10.02.01 / Н. В. Филатова. – М. : МГЛУ, 2014. – 24 с.
15. Шейгал Е. И. Интенсивность как компонент семантики слова в современном английском языке: автореф. дис. ... канд. филол. наук: 10.02.04 / Е. И. Шейгал. – М., 1981. – 26 с.
16. Шипунова Н. Б. К проблеме семантического значения интенсификаторов / Н. Б. Шипунова// Логико-семантическая структура текста: межвуз. сб. науч. тр. – М., 1990. – С. 151–157.
17. Benzinger E. M. Intensifiers in Current English / E.M. Benzinger [Electronic resource]. – Online access : https ://archive.org / details/intensifiersincu00benz. – Title from title screen (viewed on August 14, 2016).
18. Gold J. R. Locating the message: place promotion as image communication / J. R. Gold // Place Promotion: the Use of Publicity and Marketing to Sell Towns and Regions (J. R. Gold, S. V. Ward (eds)). – Chichester: Wiley, 1994. – Рр. 19 – 37.
19. Hallett R. W. Official Tourism Websites: A Discourse Analysis Perspective / R. W. Hallett, J. Kaplan-Weinger. – Bristol : Channel View Publications, 2010. – 129 p.
20. Leeuwen van, T. Ten Reasons Why Linguists Should Pay Attention To Visual Communication / T. Leeuwen van // Discourse and Technology: Multimodal Discourse Analysis. – Washington, D. C. : Georgetown University Press, 2004. – Рр. 7–19.
21. Ling Ip. Analyzing Tourism Discourse: A Case Study of a Hong Kong Travel Brochure / I. Ling // LCOM Papers 1 (2008). – [Electronic resource]. – Online access : http : // www.english. hku.hk/LCOM%20paper/LCOM%20papers%20new,%20rev/ 2008%20vol1/1%20Tourism%20 Discourse.pdf. – Title from title screen (viewed on August 13, 2016).
22. Mills D. A Dictionary of British Place-Names / D. Mills. – NY: OUP, 2011. – 576 p.
23. Mykhaylenko V. V. On Correlation of Explicature and Implicature in Advertizing Discourse / V. V. Mykhaylenko [Electronic resource]. – Online access : http://www.sworld.com.ua/ index. php/ru/philosophy-and-philology-315/linguistics-and-foreignlanguages-in-the-world-today-315/ 26198-315-008. – Title from title screen (viewed on August 21, 2016).
24. Schneider F. Visual Political Communication in Popular Chinese Television Series / F. Schneider. – Leiden: Brill, 2012. – 295 p.
25. Stolz T. Total Reduplication: The Areal Linguistics of a Potential Universal / T. Stolz, C. Stroh, A. Urdze. – Berlin : Walter De Gruyter Incorporated, 2011. – 620 р.
26. The UK Experience [Electronic resource]. – Online access : http : //www.theukexperience.com. – Title from title screen (viewed on August 10, 2016).
27. Thurlow C. Tourism Discourse: The Language of Global Mobility / C. Thurlow, A. Jaworski. – Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2010. – 282 p.
Опубліковано
2016-10-25
Як цитувати
КОЛІСНИЧЕНКО, Т. В. (2016). СЕМАНТИЧНА СПОЛУЧУВАНІСТЬ ІНТЕНСИФІКАТОРІВ ТА НОМІНАЦІЙ “SETTLEMENT” У ТУРИСТИЧНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ. Нова філологія, (68), 53-58. вилучено із http://novafilolohiia.zp.ua/index.php/new-philology/article/view/315
Розділ
Статті